First of May is Malaysia's Labor Day

where everyone gets a holiday. Then the

next day, everyone's off to work. Wonderful

isn't it? Having a holiday is like everyone's

favorite and when it happens once in a while,

yeah it feels like heaven. You get to go

shopping and stuffs like that. Happiness.



BUT..



北京的Labor Day是叫五一。第一次听的时候给我一个

感觉着个名称像外国黑人的short initials e.g. MC,

JE, DJ.. you know, the short initials for em'

- 那其实那也不重要,最大的分别就是这里的五一是有一

个星期那么长的假期。在重复一次,是一个星期哦。哈哈。

所一今天我就睡到特别的晚。因为这里朋友不多,就不用

担心要不要出去。或许我等下会出去走走吧。看看外面的

人多不多。我想应该超多的。昨晚上出去买东西吃的时候

就已经看到好多人了。今天开始也不例外吧。



你们的五一会怎么过呢?告诉我跟我分享好吗?希望你门

五一过的愉快。再见!
arrow
arrow
    全站熱搜

    linkinfive 發表在 痞客邦 留言(29) 人氣()