大家好。。



今天我一个人出去走走 发现天气很舒服 很漂亮。跟我心情一样。Blue blue的。只是分别在于我的blue是不开心的心情而它的是美丽的。发现到很多事情其实努力了不一定会成功 但也不代表会失败。这不只是我要知道,你们也一样。我们是不容易打败的青少年。大家都一样。







最近狂创作。但可是 自己觉得好听不代表别人也同样的觉得。所以只能说,狂写再狂写吧,林健辉!突然觉得好累,想睡觉。可是工作还没完成。。不行~ 我的妈呀。。I think I need to relax a little, really! I might have been stressing myself out a little too much.. Just a little..今天又有人说我瘦了一点。我看不到。只能承认他们的看法。那我应该就是瘦了吧。



Anyway, there's another thing that I wanna share with you guys today. We always have the right to choose where we want to go, what we want to do, or even where we want to be.. Today, I've been thinking a lot about where I want myself to be.. This doesn't come out of the sudden. It's an option recommended by someone. That's not the point. The point is, whether I will make the right choice, or not. Whether I'll regret making this choice, or should I just not think too much and make this choice even I might regret it in the future? The list goes on and on.. bla bla bla yadda yadda yadda.. and I still can't decide..



好烦哦~ 救命。先不要想好了。我还是相信我们之前和以后的路程都是已经被安排了。可能不好的路也有好的过程。好的路可能没有想象中的哪么好。I'll just go with the flow cos I know whatever that may come in the near future, I will be able to handle em'. In fact, everyone should

think like this.



Here's a song I wrote and I want to share it with you people. 希望你们会喜欢 :)


arrow
arrow
    全站熱搜

    linkinfive 發表在 痞客邦 留言(69) 人氣()