sometimes i think i make too much promises. even when deep
inside me i know it's most likely to be possible. i guess
what i'm trying to do is to convince myself that, doesn't
matter how naive and simple i see things as, nothing is
impossible. perhaps, i might not achieve anything from the
promises i've made in the end but at least i know, i try
to make it happen.

現在的我在飛機上回台北。突然很像把電腦打開寫一些心情感言。心裡面不知道
為甚麼好像還要很多東西沒有說出口。有很多擔憂 很多話要說。或許人生就是
這樣。永遠都沒有足夠的時間來做事情。我也不以外。時間對我來說。過的非常
的快。我要好好把握這一些時間。

這次回到馬來西亞真的很開心。雖然很希望還可以在家多留幾天陪家人 但是像
我之前說過的。時間真的是過的很快。那也代表說 我要工作。在馬來西亞宣傳
我聽見有人叫你寶貝 的時候 讓我感動許多。最感動的是 大家都還記得我。都
沒有把我忘了。而且還看見很多新的臉孔。就是說有得到新朋友的肯定。真的很
希望事業會更上一成樓。

還記得我在上個禮拜五的迷你音樂會的每一個回憶。大人物們給我的驚喜。家人
給我的流言。讓我從新的找回失去的感動。there were times, i really
thought i have become emotionless.. until i got back home
and had the mini concert with you guys.. and brought me
back from the dead. 我會流淚。我找回自己了。

IMG_4722.jpg

謝謝你們。以後如果有機會的話 我希望在台上看到所有大人物們 一起集合一起
唱歌給你們聽 一起玩的開心。到時后我一定要把相機帶上台上把所有的回憶和
moment keep在我的心裡。我們都是很努力的年輕人。雖然回家的時間不多但
是很開心能夠看到大家的努力。we're all one big happy familly! 大家辛苦了!

arrow
arrow
    全站熱搜

    linkinfive 發表在 痞客邦 留言(36) 人氣()