I've had a blast for the past one week. 做了988好友引火会的guest DJ

together with Mike & May. It was awesome! But the most fun and

memorable of all is being able to talk to my fans over the wave.

Thank you so much for making the efforts calling in. I really

appreciate them from the bottom of my heart.



如果节目里头没有你门的声音就不完整了。而且,如果你们没有大电话进来我都不知道

原来我身边有那么多支持我的你门。你门让我觉得有好多推动力去实现我的梦想。有了

你门的支持对我来说已经是个肯定。谢谢你们。着一些谢谢的话也说的太多次吧。时间

也快要到了。着一个时间就是我不比在一直说谢谢而是一个时间让我能够给你门看到不

一样的效果,不一样的我。也同时让你门觉得骄傲因为一直以来都没有白费你门对我的

支持和希望。



在前一个星期学到的东西也不少。其中一个就是能够感受到从你门的角度来看和想。能

够知道我在你门的心里面有多重要。那才可以一起加油,一起work-out to our goals

and targets in our life. Don't ever feel hesitate to do the things

you like because you won't regret failing it, you will regret not

trying it out.



I wish all of you the best of lucks and healthy always. I will

too, take care of myself oversea and will update my blog and

reply messages in www.eric2u.net



That's the only way to keep in touch with all of you yeah? So,

take good care of yourself and I'll be looking forward to seeing

you guys sometime soon! :)
arrow
arrow
    全站熱搜

    linkinfive 發表在 痞客邦 留言(17) 人氣()