时间是早上四点五十五分。我还是没睡觉。太多东西在

我的头里面在走着。我想家。我想朋友。我想你们。

可是为了我的梦想,我比需要跨出第一步。让自己成长。

你们等我回来。我一定不会让你们失望的。



在多半个种我就要离开马来西啊了。在三个月内都因该

不会见到你们了。希望你们会好好照顾自己的身体。好好

的把自己喜欢的东西做完。



今天在城市里做了最后一场见面绘。好感动。有想哭的

感觉。可是我把眼泪忍住。因为我不想你们不开心。要

留给你们最好和美好的回忆。你们今天给我的回忆很难

忘。谢谢你们对我的支持。我受到你们的礼物也是很开

心。放心把,你们的祝福都在我的心里。



还有还有。。我从来没有唱情歌2007唱的那么开心。

哈哈因为你们今天的到来,我把我最好的一面呈现给你

们。希望你们会记住今天的见面绘,好吗?



My eyes are closing yet I don't feel like

sleeping. I guess it happens everytime when

I'm going oversea or outstation. It's just

hard to get to sleep. I'll sleep in the plane

later. I wonder how Beijing looks like.



Haha. Very funny. Alright, I'll stop here.

I actually blogged about the same thing just

sometime ago until I accidentally clicked on

something. Everything went off. I was pissed

for a while there. But am alright now. Will

update you guys later when I reach Beijing.



Take care everyone. Be good. I'll be back :)
arrow
arrow
    全站熱搜

    linkinfive 發表在 痞客邦 留言(18) 人氣()